تکنولوژی

اغاز همکاری استراتژیک سوپراپلیکیشن آپ و پلتفرم باما


مراسم امضای قرارداد اغاز همکاری استراتژیک آپ و باما در تاریخ ۹ بهمن‌ماه با وجود مدیران دو مجموعه برگزار شد. بر پایه این همکاری امکان ثبت و بازدید آگهی‌های خرید و فروش ماشین در بستر آپ برای همه کاربران فراهم شده است.

به نقل از روابط‌ عمومی سوپراپلیکیشن آپ، به جهت تکمیل سبد محصول خود و نیازسنجی بازار خودروی دست دوم، سرویس خرید و فروش ماشین در همکاری با پلتفرم باما به سوپراپلیکیشن آپ اضافه شده است. این گزینه هم‌اکنون در دسترس همه کاربران است و دو شرکت در مسیر گسترش این سرویس با یکدیگر شراکت خواهند داشت.

باما فقط سرویس تازه برای سوپراپلیکیشن آپ نیست

«آرمان فرج‌زاده»، مدیر ارشد اجرایی سوپراپلیکیشن آپ در خصوص این همکاری او گفت: «باما فقط یک سرویس تازه برای آپ نیست؛ ما بر پایه یک مدل شراکت تجاری و استراتژیک به این همکاری رسیدیم. پتانسیل حاضر در بازار خرید و فروش خودروی دست دوم، موقعیت دیدنی برند باما به گفتن مرجع مورد مطمعن در بازار ماشین، تکمیل زنجیره قیمت شرکت آسان پرداخت و ظرفیت کاربران سوپراپلیکیشن آپ از جمله موضوعات مهم ما برای اغاز این همکاری می بود.»

ادامه مطلب
سکوی فراهم مالی جمعی یکتاکراد معارفه شد_اسپایدر

فرج‌زاده درمورد دلایل همکاری با باما او گفت: «بر پایه بازدید‌های انجام شده و در راستای استراتژی‌های کلان گروه آسان پرداخت، حوزه ماشین به گفتن یکی از قسمت‌های دارای ظرفیت رشد، برای اندوخته‌گذاری درنظر گرفته شد و با بازدید گزینه‌ها به این نتیجه رسیدیم که باما با دقت به سهم بازار قابل دقت به‌اختصاصی در دسته خودروهای با قیمت متوسط به بالا، برند خوشنام و باسابقه در این حوزه و نیز مطرح‌های تازه برای گسترش کسب‌وکار، بهترین گزینه برای اغاز یک همکاری استراتژیک در این عرصه است. از طرفی روال رشد و گسترش باما و رویکرد تیم مدیریتی و اجرایی آن در انتخاب باما به‌گفتن همکار استراتژیک با بازاری پرظرفیت نقش مهمی داشت.»

آخرین مطالب
ادامه مطلب
توانایی های موفق کسب و کارها_اسپایدر

به حرف های فرج‌زاده همکاری استراتژیک سوپراپلیکیشن آپ و پلتفرم باما در قالب یک تفاهم اندوخته گذاری دیده شده است که به سهام‌داری آپ در باما منتهی خواهد شد. 

راه‌های نرفته بسیاری پیش روی باما است

«امیرعلی شبیری»، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار باما با اشاره به تعداد بیشتر از چهار میلیون خرید وفروش در سال با متوسط قیمتی ۵۰۰ میلیون تومان در ایران او گفت: «این بازار به لحاظ مالی و اهمیت آن در سبد دارایی خانواده‌ها زیاد پر اهمیت است. ما در باما ۱۵ سال پیش با یک بازار کاملا سنتی روبه رو بودیم، در طول این سال‌ها توانستیم تغییراتی در عادت‌ها و فرایندهای معامله های تشکیل کنیم اما تا این مدت فاصله بسیاری با بازارهای دنیا داریم. هنگامی به خدمات و امکاناتی که به طور آنلاین در اختیار مردم دیگر کشورها قرار می‌گیرد نگاه می‌کنیم، باید بگویم که تا این مدت در ابتدای راه هستیم و در این مسیر ماموریت مهم باما خلق راه‌حل‌هایی برای تسهیل چرخه معامله های ماشین در ایران خواهد می بود.»

ادامه مطلب
رندرهای مفهومی اپل واچ X انتشار شد؛ طراحی تازه با اتصال بند مغناطیسی_اسپایدر

شبیری در ادامه گفت: «باما در طول سال‌های سپس از تاسیس، با دقت به رشد سریع و جریان مالی جدا گانه، تا بحال بدون جذب اندوخته به فعالیت خود ادامه داده می بود، اما از سال قبل و با دقت به برنامه‌های گسترش‌ای بزرگی که برای باما پیش‌بینی کرده ایم، تصمیم به همکاری استراتژیک و جذب اندوخته گرفتیم و از بین گزینه‌های متعدد اندوخته‌گذاری، آپ به گفتن یک شرکت شناخته شده با تیم اجرایی قوی و خوش‌فکر و نیز با زیاد کاربران، به گفتن بهترین گزینه اندوخته‌گذار نقل شد و خوشبختانه در مذاکرات همدلانه به تفاهم رسیدیم. همکاری باما و آپ علاوه بر ورود جریان اندوخته، علتدسترسی گسترده‌تر باما به جامعه مخاطب آپ خواهد شد؛ جامعه‌ای که امیدوارم فعالیت باما را به بازار همه خودروها و شهرهایی که کمتر در دسترس ما می باشند، رساند»

ادامه مطلب
کمتر غذا خوردن به گمان زیادً می‌تواند طول عمر را افزایش دهد_اسپایدر

مدیرعامل باما، این چنین خاطر نشان کرد که آینده همکاری باما و آسان پرداخت، به تشکیل محصولاتی منجر خواهد شد که کل فرآیند خرید و فروش ماشین، از ثبت آگهی و جست‌وجو در بازار گرفته تا انتخاب ماشین و امور مالی و حقوقی معامله های را تسهیل کند و از این بابت قیمت افزوده بسیاری برای مخاطبان بازار ماشین تشکیل بشود. 



منبع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا