تکنولوژی

انجمن علمی روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی در مسیر جشنواره بین‌المللی حرکت_اسپایدر


نوشته و ویرایش شده توسط تیم اسپایدر

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

انجمن علمی دانشجویی روابط‌عمومی دانشگاه علامه طباطبایی امیدوار است با فعالیت‌های خود در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳، برنده جایزه انجمن برگزیده کشوری در جشنواره بین‌المللی حرکت بشود.

انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی با برگزاری بیشتر از ۲۰۰ اتفاقات و برنامه ‎‌علمی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ یکی از فعال‌ترین انجمن‌های علمی دانشجویی در سطح دانشگاه‌های سرزمین به حساب می اید. عمده فعالیت‌های این انجمن، مربوط به برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی، نشست‌ها و پنل‌های ملی و بین‌المللی، همایش‌ها و جشنواره‌ها، حلقه‌های مطالعاتی و مسابقات علمی بوده است. علاوه بر این، برگزاری کرسی‌های آزاداندیش از با اهمیت ترین  فعالیت‌های انجمن علمی دانشجویی روابط‌عمومی در این سال به حساب می اید. 

ادامه مطلب
گسترش کسب و کارهای آنلاین با لاکرهای هوشمند جابار_اسپایدر

سید وهاب امت محمدی، دبیر انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی، درمورد نقش انجمن‌های علمی دانشجویی می‌گوید: «انجمن‌های علمی دانشجویی نیاز به اصلاح دیدگاه و تحول روش دارند چون با اهمیت ترین بستر برای آشنایی دانشجویان با رشته خود می باشند. در سال قبل ما موفق شدیم چشم‌اندازی روشن برای رشته روابط عمومی از طریق انجمن علمی تشکیل کنیم.»

افتتاحیه جشنواره روابط عمومی تصویر 2.jpg

او درمورد فعالیت انجمن علمی دانشجویی روابط‌عمومی در این سال افزود: «ما کار خود را با برگزاری کارگاه‌های عمومی اغاز کردیم  و سپس سراغ ورک‌شاپ‌ها و آموزش‌های تخصصی رفتیم که در برنامه درسی دانشگاه وجود نداشته و برای ربط دانشجویان با بازار کار الزامی بودند. این چنین در مرحله دوم، نشست‌هایی با وجود مدیران برتر حوزه روابط‌عمومی در سطح کشوربرگزار کردیم و بازدیدهای میدانی از کسب‌وکارهای آنها ترتیب دادیم تا دانشجویان با فضای کار این رشته زیاد تر آشنا شوند.»

ادامه مطلب
پلتفرم اومادا؛کلید مدیریت هوشمند تجهیزات شبکه تی پی لینک_اسپایدر

امت محمدی درمورد تاثییر رسانه روی فعالیت‌های انجمن روابط عمومی افزود: «رسانه و تاثیرگذاری بر آن، یکی از دغدغه‌های ما است به همین علت پنل‌هایی با موضوعات بین‌المللی و با وجود مهمان‌هایی از کشورهای چین، روسیه، فلسطین و لبنان نیز برگزار کردیم. در راستای تشکیل محتوای رسانه‌ای انجمن‌ها نیز، ما از نشریات دانشجویی سنتی عبور کردیم و سراغ محتوای تصویری و ویدیوئی و همپنین تشکیل پادکست صوتی رفتیم.»

جشنواره ملی روابط عمومی نقطه عطف انجمن

به باور دبیر انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، برگزاری نخستین جشنواره ملی روابط عمومی توسط این انجمن، نقطه عطف فعالیت آنها در سال قبل بوده است. این جشنواره از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد و شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و تریبون، از حامیان مالی این جشنواره بودند.

پوستر جشنواره ملی روابط عمومی تصویر 3

امت محمدی در این باره او گفت: «جشنواره ملی روابط عمومی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، شیرین‌ترین و در عین حال سخت ترین توانایی کاری ما تا به امروز بوده است. باوجود تیم اجرایی ۲۵ نفره، این جشنواره به زمان یک هفته با قسمت نمایشگاهی شامل ۳۰ غرفه از قبیل چند انتشاراتی کتاب، خبرگزاری‌ها،  بازی و سرگرمی، انجمن‌ها واتحادیه‌ها برگزار شد. این چنین در اتفاقات فناورانه ‌این جشنواره با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی، ۴ استارت‌آپ در حوزه روابط عمومی فعالیت خود را اغاز کردند.»

ادامه مطلب
بهترین هوش مصنوعی حذف نویز صدا_اسپایدر

حامیان مالی، مهم‌ترین علت برگزاری جشنواره‌های دانشجویی

دبیر انجمن علمی دانشجویی روابط‌‌عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، وجود حامیان مالی بزرگی همچون همراه اول و فولاد مبارکه اصفهان را می توان از مهم‌ترین دلایل پیروزی این جشنواره دانست. با این حال او بد تعهدی حامیان مالی دیگر را از دلایل سختی بر دانشجویان برگزارکننده رویدادهای این چنینی دانست و افزود: «حامیان مالی مهم‌ترین علت برگزاری جشنواره‌های دانشجویی می باشند و بدون وجود آنها برگزاری جشنواره‌ها در این چنین سطحی غیرممکن است. با این وجود یکی از شرکت‌هایی که قرار می بود حمایتکننده مالی ما در برگزاری این جشنواره باشد، با پرداخت نکردن تعهدات مالی خود سختی بسیاری به انجمن روابط عمومی تحمیل کرد.»

به حرف های امت محمدی، شرکت تشکیل رسانه‌ای «الهام فیلم» که وعده حمایتاز این جشنواره را داده می بود، به تعهدات خود عمل نکرده است. او در این باره او گفت: «عمل نکردن این شرکت به قولهای خود علاوه بر تحمیل سختی مالی به انجمن، علتبد نام شدن فعالیت‌های دانشجویی شد. قسمت مهم کوششهای ما در انجمن‌ در راستای فرهنگ‌سازی و نزدیک کردن دانشجویان به بازار کار می بود که با این چنین اتفاقاتی قسمت قابل توجهی از این کوششها به ثمر ننشست.»

ادامه مطلب
پلیس آمریکا اکنون از هوش مصنوعی برای نوشتن گزارش‌ها منفعت گیری می‌کند_اسپایدر

در آخر دبیر انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی به دیگر انجمن‌های علمی پیشنهاد کرد پیش از همکاری با هر حمایتکننده مالی، با دقت به محدود بودن منبع های مالی دانشگاه برای برگزاری رویدادها، حتما قرارداد رسمی با این حامیان تنظیم کنند. وهاب امت محمدی ابراز امیدواری کرد که با وجود همه فشارهای مالی داخل شده به انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی، آنها بتوانند امسال هم در جشنواره ملی حرکت برنده جایزه شوند.

لینک شبکه اجتماعی انجمن روابط عمومی : https://t.me/atu_pr

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا