تکنولوژی

همکاری با مخابرات خلاقیت در خدمات را افزایش می‌دهد_اسپایدر


نوشته و ویرایش شده توسط تیم اسپایدر

مدیرعامل شرکت آسیاتک در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به لزوم هم‌افزایی شرکت‌های ارتباطی، او گفت: «رقابت سالم، جهت کیفیت مناسب در اراعه سرویس به مشتریان و گسترده‌تر شدن بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌بشود.»

به نقل از اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۳ «محمدعلی یوسفی‌زاده» با گفتن این که همکاری شرکت‌های ارتباطی با یکدیگر و به‌اختصاصی اپراتور مخابرات ایران در همه لایه‌ها، جهت تشکیل راه‌حل‌های خلاقانه برای خدمت‌رسانی است، فرمود: «با تحقق این کار آورده حوزه ارتباطات برای مردم زیاد زیاد تر شده و از کندی فعالیت‌ها کم می‌بشود.»

او در حاشیه بازدید از سالن مخابرات در نمایشگاه ایران‌تلکام ۱۴۰۳، افزود: «مدام سابقه فعالیت مشترک و همکاری بین اپراتورها وجود داشته و با گسترش این همکاری به لایه‌های پایینی خدمات، حس نزدیکی و ربط بین اپراتورها کامل‌تر می‌بشود.»

ادامه مطلب
سطح رفاه نیروی کار به دوران پیش از کرونا سقوط کرده است_اسپایدر

به حرف های مدیرعامل شرکت آسیاتک، «ما از انواع راه حلهای همکاری به‌صورت سهم از درآمد به‌صورت دریافت خدمات پایه منفعت گیری می‌کنیم و این خدمت‌رسانی به‌صورت اراعه خدمات متقابل در حوزه دیتا و تلفن ثابت سرزمین می‌تواند افرایش یابد.»

او افزود: «تشکیل شبکه‌های اشتراکی برای اراعه خدمات متقابل در حوزه دیتا در گسترش بازار ارتباطات نقش مؤثری ایفا می‌کند.»

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا