تکنولوژی

یوتیوب روش شمارش بازدیدهای Shorts را تحول می‌دهد_اسپایدر


نوشته و ویرایش شده توسط تیم اسپایدر

یوتیوب تغییراتی برای محاسبه آمار و تحلیل‌های شورتس اعمال کرده است تا این سرویس ویدیوهای مختصر را زیاد تر با رقبایی همانند تیک‌تاک و اینستاگرام هماهنگ کند.

مطابق توضیحات گوگل، از ۳۱ مارس به سپس، هر بار ویدیوی شورتس (Shorts) یوتیوب پخش یا مجدد پخش بشود، یک «بازدید» محاسبه خواهد شد. این تحول به گمان زیادً تبدیل افزایش شمار بازدیدهای خالقان محتوا خواهد شد. یقیناً یوتیوب هم چنان معیار «بازدیدهای دچار» را جستوجو می‌کند که تعداد دفعات پخش ویدیو «در زمان مشخصی» را اندازه‌گیری می‌کند.

تغییرات یوتیوب شورتس تأثیری بر درآمد نخواهد داشت

Youtube

یوتیوب پافشاری کرده این تحول تأثیری بر درآمد تولیدکنندگان محتوا یا شرایط آنها برای برنامه همکاری یوتیوب (YouTube Partner Program) نخواهد داشت و این معیارها هم چنان بر پایه «بازدیدهای دچار» سنجیده خواهد شد.

ادامه مطلب
رگولاتوری اتحادیه اروپا متا را به علت تعطیلی ابزار CrowdTangle مواخذه می‌کند_اسپایدر

درحال‌‌حاضر، هر ۲ پلتفرم اینستاگرام و تیک‌تاک نیز «بازدید» را اغاز پخش ویدیو در نظر می‌گیرند یقیناً این پلتفرم‌ها معیارهایی برای ردیابی زمان تماشای محتوا نیز دارند. باتوجه‌به این که یوتیوب شورتس، اینستاگرام و تیک‌تاک هرکدام بیشتر از یک‌میلیارد کاربر ماهانه دارند، منطقی است روش شمارش بازدیدها را شبیه انجام بدهند تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند کارکرد خود را در این پلتفرم‌ها بهتر قیاس کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نورالینک می‌خواهد قابلیت کنترل بازوی رباتیک با تراشه مغزی را آزمایش کند_اسپایدر

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا