یوتیوب روش شمارش بازدیدهای Shorts را تحول میدهد_اسپایدر

نوشته و ویرایش شده توسط تیم اسپایدر
یوتیوب تغییراتی برای محاسبه آمار و تحلیلهای شورتس اعمال کرده است تا این سرویس ویدیوهای مختصر را زیاد تر با رقبایی همانند تیکتاک و اینستاگرام هماهنگ کند.
مطابق توضیحات گوگل، از ۳۱ مارس به سپس، هر بار ویدیوی شورتس (Shorts) یوتیوب پخش یا مجدد پخش بشود، یک «بازدید» محاسبه خواهد شد. این تحول به گمان زیادً تبدیل افزایش شمار بازدیدهای خالقان محتوا خواهد شد. یقیناً یوتیوب هم چنان معیار «بازدیدهای دچار» را جستوجو میکند که تعداد دفعات پخش ویدیو «در زمان مشخصی» را اندازهگیری میکند.
تغییرات یوتیوب شورتس تأثیری بر درآمد نخواهد داشت

یوتیوب پافشاری کرده این تحول تأثیری بر درآمد تولیدکنندگان محتوا یا شرایط آنها برای برنامه همکاری یوتیوب (YouTube Partner Program) نخواهد داشت و این معیارها هم چنان بر پایه «بازدیدهای دچار» سنجیده خواهد شد.
درحالحاضر، هر ۲ پلتفرم اینستاگرام و تیکتاک نیز «بازدید» را اغاز پخش ویدیو در نظر میگیرند یقیناً این پلتفرمها معیارهایی برای ردیابی زمان تماشای محتوا نیز دارند. باتوجهبه این که یوتیوب شورتس، اینستاگرام و تیکتاک هرکدام بیشتر از یکمیلیارد کاربر ماهانه دارند، منطقی است روش شمارش بازدیدها را شبیه انجام بدهند تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند کارکرد خود را در این پلتفرمها بهتر قیاس کنند.
دسته بندی مطالب