تیکتاک از آواتارهای هوش مصنوعی برای تبلیغات چندزبانه پرده برداشت_اسپایدر

نوشته و ویرایش شده توسط تیم اسپایدر
تیکتاک چند ابزار تازه هوش مصنوعی مولد ازجمله آواتارهای دیجیتال قابل تنظیم و چندزبانه را گسترش داده که مقصد آنها پشتیبانی به سازمانها و تولیدکنندگان محتوا است. تیکتاک مدتی پیش مجموعه ابزارهای تبلیغاتی هوش مصنوعی مولد خود با نام «Symphony» را معارفه کرد و این آواتارهای مجازی نیز درواقع در راستای همین مجموعه می باشند.
بر پایه گزارش ورج، تیکتاک میگوید این ابزارهای تازه برای این می باشند تا مانع ها زبانی و ترجمه را در بازاریابی از بین ببرند و به برندها این امکان را خواهند داد که ربط واقعیتر و انسانی در محتوای خود تشکیل کنند و نیازی به مدلها و اشخاص واقعی نیز نخواهد می بود.
تشکیل آواتارهای هوش مصنوعی برای تبلیغات در تیکتاک

آواتارهای دیجیتالی تیکتاک دو نوع می باشند: نوع اول آواتارهای آماده و برپایه اشخاص و اینفلوئنسرهای واقعی می باشند که هر کدام ملیت، پیشینه و زبانهای خاصی دارند. نوع دوم نیز سفارشی می باشند که شما میتوانید بر پایه نوع تبلیغ و برند خود آنها را شخصیسازی کنید. این چنین ویدیوهایی که با این آواتارهای میسازید، برچست «تولیدشده با هوش مصنوعی» خواهند داشت.
در ویدیویی که در پایین مشاهده میکنید، آواتار «آدرین لاهنس» (Adrienne Lahens)، مدیر ارشد تیکتاک را میبینیم. در نگاه اول احتمالا فهمید نشویم که این فرد واقعی نیست، اما با مقداری دقت و دقت به حرکات دست و سر او به این کار پی میبریم:

یکی از ویژگیهای خاص این آواتارها، قابلیت دوبله و چندزبانهبودن آنها است. این ویژگی به تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان امکان میدهد محتوای خود را به بیشتر از ۱۰ زبان و گویش ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی و کرهای دوبله کنند. تیکتاک میگوید این ابزار بهطور خودکار تشخیص میدهد که در ویدیوها به چه زبانی سخن بگویید میبشود و میتواند یک ویدیوی را به هر زبانی که کاربر انتخاب کرده، رونویسی، ترجمه و تشکیل کند.

بهطورکلی، تیکتاک با این ابزار تازه تصمیم دارد به دیجیتالمارکترها پشتیبانی کند تا مشتریان جهانی با زبانهای گوناگون را بهسادگی و با هوش مصنوعی جذب کنند.
دسته بندی مطالب