تکنولوژی

در مقصد خود موفق نبودیم و متأسفیم_اسپایدر


نوشته و ویرایش شده توسط تیم اسپایدر

تبلیغ ویدیویی اپل برای آیپد پرو تازه با تراشه M4 با موج گسترده‌ای از انتقادات کاربران شبکه‌های اجتماعی و هنرمندان روبه رو شد. این انتقادات به‌قدری زیاد بودند که اپل اکنون ناچار به عذرخواهی شده است.

«تور میهرن»، معاون قسمت بازاریابی اپل در بیانیه‌ای به Ad Age او گفت:

«خلاقیت قسمت مهم DNA ما در اپل است و برای ما زیاد اهمیت دارد که محصولاتی را طراحی کنیم که افراد خلاق سراسر جهان توانمند می‌سازد. مقصد همیشگی ما این است که با راه حلهای بی‌شماری از کاربران تشکر کنیم و ایده‌های خود را از طریق آیپد زنده کنیم. ما با این ویدیو در مقصد خود موفق نبوده‌ایم و از این بابت متاسفیم.»

تبلیغ جنجالی آیپد پرو M4 اپل

ipad pro ad

روز سه‌شنبه، اپل آیپد پرو تجهیزبه M4 را معارفه کرد و از آن به‌گفتن «باریک‌ترین محصول خود» توصیف کرد. برای تبلیغ همه امکانات خلاقانه آیپد، این شرکت ویدیو تبلیغاتی با گفتن «Crush!» را انتشار کرد. در این ویدیو مواردی همانند پیانو، دستگاه ضبط و دستگاه‌های هنری فرد دیگر تحت سختی پرس هیدرولیک خرد خواهد شد و درنهایت، تنها محصول باقی مانده یک آیپد پرو است.

ادامه مطلب
صدمه‌پذیری امنیتی تلفنهای سامسونگ دولت آمریکا را دلواپس کرده است_اسپایدر
آخرین مطالب

همین نوشته چندان مورد پسند هنرمندان و کاربران نبوده است. «هیو گرانت»، هنرپیشه آمریکایی از جمله این افراد می بود که تبلیغ اپل را «تخریب‌کننده ازمایش ها انسانی» خبرداد. «پاول گراهام» اندوخته‌گذار و یکی از بنیان‌گذاران Y Combinator نیز از جمله دیگر منتقدان تبلیغ اپل می بود که به «تیم کوک»، مدیرعامل غول فناوری حرف های می بود:

«استیو هیچ زمان این چنین تبلیغی را نمایش نمی‌داد. تماشا آن برای او زیاد آزاردهنده خواهد می بود.»

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع

ادامه مطلب
ارزان‌ترین اشتراک سرویس پخش موسیقی اپل موزیک حذف شد

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا