تکنولوژی

کمپین تازه آمبرلا (سفر خوشبو) در راستای مسئولیت اجتماعی و سلامت


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

برای تعداد بسیاری از ما پیش آمده است که با ورود به فضاهای بسته عمومی همانند مترو، با بوی نامطبوع بدن افراد روبه رو شده‌ایم. این بو بعضی اوقات اوقات آن‌قدر آزاردهنده است که نمی‌توان آن را تحمل کرد و حتی امکان پذیر بر روی سلامتی و خلق‌وخوی ما نیز تاثییر منفی بگذارد. آمبرلا، تولیدکننده محصولات بهداشتی و آرایشی، با آگاهی از این مشکل، تصمیم گرفته است که با راه‌اندازی کمپین «سفر خوشبو»، آن را حل کند. این کمپین با تمرکز بر بهداشت فردی و سلامت جامعه، افراد را تشویق می‌کند تا از دئودورانت‌ها و دیگر محصولات خوشبوکننده در فضاهای عمومی و سربسته، منفعت گیری و محیطی دلپذیرتر و سالم‌تر برای خود و دیگران تشکیل کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا این کمپین خلاقانه را به شما معارفه کنیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اسنپ رایگان تا فرودگاه با خرید بلیط هواپیما خارجی_اسپایدر

آشنایی با چگونگی اجرای کمپین «سفر خوشبو»

برند آمبرلا می‌خواهد با حرکتی خلاقانه و نوآورانه این کمپین را اجرا کند. قرار است ماکت دئودورانت‌های آمبرلا در فضاهای عمومی شهر به‌خصوص در ایستگاه‌های مترو قرار داده شوند و افراد را به منفعت گیری از این محصولات خوشبوکننده بدن ترغیب کنند. کمپین «سفر خوشبو»، با تشویق فرهنگ بهداشت شخصی و خوش‌بویی، تصمیم دارد یک توانایی خوشایند برای شهروندان و مسافران تشکیل کند.

ماکت‌های دئودورانت به‌طوری طراحی شده‌اند که رایحه‌ای خوشبو و مطبوع در فضا پخش می‌کنند و به افراد یادآور خواهد شد که منفعت گیری از این محصولات چه مقدار می‌تواند در سالم‌تر و دلپذیرترشدن فضاهای عمومی شهر به‌خصوص فضاهای بسته و شلوغ موثر باشد.

این برند با اجرای کمپین «سفر خوشبو» تلاش می‌کند تا با رویکردی جسورانه و با منفعت گیری از ماکت‌های دئودورانت‌های خود، افراد را ترغیب کند تا به‌صورت آگاهانه از این محصولات منفعت گیری کنند و علتشوند تا همه افراد جامعه از سفر خود با وسایل نقلیه عمومی لذت ببرند.

ادامه مطلب
پلتفرم اومادا؛کلید مدیریت هوشمند تجهیزات شبکه تی پی لینک_اسپایدر

کمپین «سفر خوشبو»، بر روی کدام مسئولیت اجتماعی اصرار دارد؟

این کمپین حاوی پیامی مبنی بر «مراقبت از خود و دیگران» است؛ به این علت آمبرلا با کمپین «سفر خوشبو» می‌خواهد افراد را آگاه کند که مدیریت بوی بدن، نه‌تنها برای بهداشت و سلامت فردی ملزوم است، بلکه باید به‌گفتن یک ماموریت در جهت ترقی رفاه و سلامت جامعه برداشت بشود.

این کمپین افراد را تشویق می‌کند تا با قدم‌هایی هرچند کوچک، شادابی و تمیزی را به فضاهای عمومی اضافه کنند تا همه از بودن و زمان گذراندن در آن‌ها لذت ببرند و حس خوشایندی داشته باشند. ازسوی‌دیگر، هرچه افراد به نظافت شخصی خود اهمیت دهند، اعتمادبه‌نفسشان بالاتر می‌رود و همین امر جهت می‌بشود تا سلامت روان جامعه نیز ارتقاء اشکار کند.

در نهایت می‌توان او گفت که کمپین «سفر خوشبو» یک کمپین نوآورانه در جهت آگاهی اجتماعی، دقت به دیگران و رفاه جامعه است که با راه‌کارهایی موثر علتمی‌بشود، افراد به بهداشت شخصی و خوشبویی خود اهمیت دهند، به فکر راحتی دیگران باشند و مسئولیت‌پذیری و مطمعن به نفس خود را افزایش دهند که نتیجه آن یک جامعه شاداب و سالم است.

ادامه مطلب
ویلاهای اجاره‌ای در دل طبیعت؛ از کردان تا ماسال_اسپایدر

کمپین «سفر خوشبو»، ترویج‌کمپین‌دهنده چه فرهنگی است؟

این کمپین با منفعت گیری از ماکت‌های بزرگ دئودورانت آمبرلا و قراردادن آن‌ها در مکان‌های عمومی همانند ایستگاه‌های مترو، تصمیم دارد فرهنگ خوش‌بویی و بهداشت فردی را ترویج کند. کمپین «سفر خوشبو» افراد را تشویق می‌کند تا از خوشبوکننده‌هایی همانند دئودورانت آمبرلا منفعت گیری کنند تا به آن‌ها یادآور بشود که کاری موثر در جهت جلوگیری و مدیریت بوی بد بدن خود انجام بدهند و بهداشت فردی‌شان را در برتری بگذارند.

به‌علاوه، کمپین با مطلب خود که بر مراقبت از خود و دیگران اصرار دارد، تلاش می‌کند تا فرهنگ همدلی و دقت را ترویج دهد. «سفر خوشبو» این توانایی را دارد تا جامعه‌ای تشکیل کند که افراد، تاثییر عمل های خود را بر دیگر افراد جامعه مشاهده می‌کنند و می‌فهمند که این عمل های هرچند کوچک، می‌تواند چه تاثییر مثبتی بر جامعه داشته باشد.

به این علت می‌توان او گفت که کمپین «سفر خوشبو» مروج فرهنگ همدلی، دقت به دیگران و مراعات بهداشت فردی است. این کمپین با تمرکز بر سلامت عمومی جامعه، مردم را تشویق می‌کند تا به سلامت خود و دیگران دقت کنند و در فکر تشکیل محیطی راحت و آسوده برای همه باشند.

2 1

آمبرلا با راه‌اندازی کمپین «سفر خوشبو»، تصمیم رسیدن به چه اهدافی را دارد؟

اهداف آمبرلا از راه‌اندازی این کمپین، به شرح زیر است:

  • ترقی بهداشت فردی: با تشویق افراد به منفعت گیری از محصولات بهداشتی و خوشبوکننده، نظافت و بهداشت افراد بهبود اشکار می‌کند.
  • افزایش رفاه جامعه: اصرار کمپین «سفر خوشبو» بر تشکیل هوای سالم و فضای راحت در مکان‌های عمومی است. اگر این کمپین به پیروزی دست اشکار کند، جهت بهینه‌شدن فضاهای عمومی شهری و در نتیجه افزایش رفاه جامعه می‌بشود.
  • ترویج منفعت گیری از محصولات خوشبوکننده بدن در مکان‌های عمومی: تعداد بسیاری از افراد از خوشبوکننده‌های بدن، تنها در مهمانی‌ها و مراسم رسمی منفعت گیری می‌کنند. آمبرلا با راه‌اندازی این کمپین، می‌خواهد کاری کند که مردم از این محصولات در زندگی روزمره خود نیز منفعت گیری کنند و از مزایای آن منفعت ببرند.
  • دقت به خودمراقبتی: مطلب این کمپین که بر مراقبت از خود و دیگران اصرار می‌کند، مشخص می کند که یکی دیگر از اهداف آمبرلا، خودمراقبتی و دقت به بهداشت شخصی است.
  • افزایش آگاهی اجتماعی: هنگامی افراد فهمیدن کنند که خوشبوبودن چه مقدار می‌تواند به کیفیت هوا و آسایش دیگران پشتیبانی کند، یعنی آگاهی اجتماعی آن‌ها ارتقاء اشکار کرده است.
  • افت بوی نامطبوع در فضاهای عمومی: آمبرلا با برگزاری کمپین «سفر خوشبو»، می‌خواهد انتشار کردن بوی بد بدن را در فضاهای عمومی به‌خصوص فضاهای بسته و شلوغ افت دهد و مانع ناراحتی و خجالت افراد بشود.
ادامه مطلب
همکاری با مخابرات خلاقیت در خدمات را افزایش می‌دهد_اسپایدر

سخن پایانی

آمبرلا با کمپین خلاقانه و نوآورانه خود، تلاش می‌کند که سلامت و رفاه جامعه را افزایش و آگاهی اجتماعی را ارتقاء دهد. کمپین «سفر خوشبو»، آماده است تا نقشی پررنگ در افزایش کیفیت هوای مکان‌های عمومی به‌خصوص فضاهای بسته و شلوغ همانند مترو ایفا کند و مردم را تشویق کند تا به سلامت خود و آسایش دیگران دقت داشته باشند و از محصولات خوشبوکننده بدن منفعت گیری کنند. آمبرلا امیدوار است تا با این کمپین بتواند منفعت گیری از محصولات بهداشت شخصی را به یک عادت روزانه در بین افراد، تبدیل و جامعه‌ای شاداب و سالم تشکیل کند.



منبع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا