آمازون از ابزار هوش مصنوعی Lens Live برای پشتیبانی به خریداران رونمایی کرد_اسپایدر

 [ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط تیم اسپایدر
آمازون بهتازگی از راهاندازی ابزار جدیدی با نام Lens Live خبر داده است که توانایی خرید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مشتریان ممکن میکند.
به نقل از تککرانچ، ابزار Lens Live به نوعی یک ارتقا برای قابلیت Amazon Lens است که به کاربران امکان میدهد محصولات تازه را از طریق جستجوی تصویری کشف کنند. این سرویس شبیه سرویسهایی همانند Google Lens و Pinterest Lens است. این ابزار این چنین با دستیار خرید هوش مصنوعی آمازون به نام Rufus یکپارچه خواهد شد تا اطلاعات بیشتری درمورد محصولات در اختیار کاربران قرار دهد.
Lens Live جستجو و قیاس کالاها با هوش مصنوعی را ممکن میکند
یقیناً Lens Live جانشین ابزار جستجوی تصویری Amazon Lens نخواهد شد. در عوض Lens Live قابلیتی به Amazon Lens اضافه میکند تا بتوانید گوشی خود را به سمت اشیایی که در دنیای واقعی میبینید بگیرید و محصولات شبیه را در پایین صفحه مشاهده کنید.

این قابلیت تازه یکی از چندین روش مبتنی بر هوش مصنوعی است که آمازون برای پشتیبانی به خریداران آنلاین معارفه کرده است. آمازون در طی یک سال قبل قابلیتهای هوش مصنوعی بسیاری معارفه کرده است، از جمله دستیار هوش مصنوعی Rufus، راهنماهای خرید مبتنی بر هوش مصنوعی، نقد و بازدید محصولات با هوش مصنوعی، ابزارهای هوش مصنوعی برای یافتن لباسهای مشابه، اراعه خلاصههای صوتی، پیشنهادهای خرید شخصیسازیشده و ابزارهایی اختصاصی فروشندگان.
Lens Live این چنین به کاربران اجازه میدهد تا هنگامی در فروشگاههای فیزیکی می باشند، بازدید کنند و ببینند آیا آمازون کالاهای شبیه را با قیمت بهتری اراعه میکند یا خیر.
مشتریان در زمان منفعت گیری از قابلیت تازه Lens Live میتوانند روی هر آیتمی که در نمای دوربین خود میبینند ضربه بزنند تا این قابلیت تازه روی آن محصول تمرکز کند. این چنین اگر محصول شبیهی را اشکار کنند، میتوانند با لمس آیکون (+) آن را به سبد خرید اضافه کرده یا با لمس آیکون قلب آن را در فهرست علاقهمندیهای خود ذخیره کنند.
قابلیت Lens Live ابتدا در اپلیکیشن Amazon Shopping در iOS در دسترس کاربران قرار میگیرد. این چنین این قابلیت در اغاز فقط برای مشتریان آمازون در ایالات متحده اراعه میبشود.
دسته بندی مطالب
[ad_2]


